به آینده امیدوار باشید

لا تقنطوا من رحمه الله- ز گهواره تا گور دانش بجوی

به آینده امیدوار باشید

لا تقنطوا من رحمه الله- ز گهواره تا گور دانش بجوی

به آینده امیدوار باشید

وبلاگی درباره ی همه چیز ،عمومی- اجتماعی- جامعه- اخبار و...

اعتراض به فیلم ضد اسلامی

شنبه, ۶ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۴۶ ب.ظ

تجمع دانشجویان دراعتراض به ساخت فیلم موهن علیه پیامبر(ص) در مقابل سفارت سوییس

جمعی از دانشجویان دانشگاههای تهران روز پنجشنبه در اعتراض به ساخت و نمایش فیلم اهانت آمیز به ساحت مقدس حضرت محمد (ص) در مقابل سفارت سوییس در تهران تجمع کردند.(عکس از حسن چپی)-9033-

واتیکان، ساخت و پخش فیلم ضد اسلامی که ساحت مقدس پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) را مورد اهانت قرار داده، به شدت محکوم کرد.

ایرنا - به گزارش خبرگزاری رویترز، واتیکان با اشاره به خشم وافر مسلمانان در سراسر جهان نسبت به این اقدام شنیع و ضد مذهبی، اعلام کرد که تحولات اخیر نشان دهنده آن است که باید به مذاهب احترام گذاشت.

واتیکان خاطر نشان کرده است که خشونت های اخیر بیش از پیش به ضرورت احترام به مذاهب و خودداری از توهین به اعتقادات پیروان مذاهب، صحه می گذارد.

سخنگوی ارشد واتیکان در همین خصوص در بیانیه ای اعلام کرد: ˈتبعات جدی تحریک احساسات پیروان اسلام بار دیگر در این روزها کاملا آشکار است.ˈ

فدریکو لومباردی در همین خصوص تصریح کرد: ˈ احترام به باورها، کتاب های مقدس و شخصیت ها و نمادهای برجسته مذهبی یک پیش شرط اساسی و مهم برای همزیستی صلح آمیز مردم در کنار یکدیگر است.ˈ

اقدام شنیع یک آمریکایی صهیونیست تبار در تولید یک فیلم ضد اسلامی که ساحت مقدس پیامبر اسلام را مورد اهانت قرار داده، موجی از خشم و نفرت را در میان مسلمانان جهان علیه عوامل پشت پرده این فیلم به دنبال داشته است.

بر اساس گزارش های موجود این فیلم با بودجه ای معادل 5 میلیون دلار که از سوی یکصد یهودی جمع آوری شده، تهیه شده است.

گروهک تروریستی منافقین طی اعمال جنایتکارانه خود هیچ برگی از تقویم انقلاب اسلامی را از کشتار و خونریزی خالی نگذاشته است.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، 18 نفر از مردم بی گناه ایران در روز 24 شهریورماه طی سال‌های 1360 تا 1375 توسط گروهک تروریستی منافقین در ایران ترور شدند.

 اسامی شهدا به شرح زیر است:

شهید مهرداد روان مهر، تاریخ تولد: 1339/3/4، تاریخ شهادت: 1363/6/24، محل ترور: تهران، گروه ترور کننده: گروهک تروریستی منافقین

 زهرا آسترکی، تاریخ تولد: 1316/11/5، تاریخ شهادت: 1361/6/24، محل ترور: ازنا، گروه ترور کننده: گروهک تروریستی منافقین

 عیسی محمدیان، تاریخ تولد: 1320/6/3، تاریخ شهادت: 1362/6/24، محل ترور: سلماس، گروه ترور کننده: کوموله
 
حسن محمد بیگی، تاریخ تولد: 1324/12/29، تاریخ شهادت: 1360/6/24، محل ترور: تهران، گروه ترور کننده: گروهک تروریستی منافقین

 نصرالله ترابی، تاریخ تولد: 1310/11/18، تاریخ شهادت: 1361/6/24، محل ترور: تهران، گروه ترور کننده: گروهک تروریستی منافقین

امیر حمیدی بنام، تاریخ تولد: 1338/11/1، تاریخ شهادت: 1361/6/24، محل ترور: تهران، گروه ترور کننده: گروهک تروریستی منافقین

سید جعفر سادات خواه طرقی ، تاریخ تولد: 1337/1/1، تاریخ شهادت: 1360/6/24، محل ترور: مشهد، گروه ترور کننده: گروهک تروریستی منافقین

 محمد رضا رویایی، تاریخ تولد: 1339/2/11، تاریخ شهادت: 1364/6/24، محل ترور: بانه، گروه ترور کننده: گروهک تروریستی منافقین
 
عزیزآقا نورالدین، تاریخ تولد: 1346/1/1، تاریخ شهادت: 1361/6/24، محل ترور: ازنا، گروه ترور کننده: گروهک تروریستی منافقین

حمید صنیعی قمی، تاریخ تولد: 1341/7/6، تاریخ شهادت: 1360/6/24، محل ترور: تهران، گروه ترور کننده: گروهک تروریستی منافقین

محمد کریم رحمانی، تاریخ تولد: 1307/7/3، تاریخ شهادت: 1362/6/24، محل ترور: مریوان، گروه ترور کننده: اشرار

محمد رضا بهروز نژاد، تاریخ تولد: 1336/1/4، تاریخ شهادت: 1375/6/24، محل ترور: مراغه، گروه ترور کننده: کوموله

محی الدین بیانی، تاریخ تولد: 1320/6/1، تاریخ شهادت: 1365/6/24، محل ترور: سنندج ، گروه ترور کننده: کوموله

مهدی بسطامی، تاریخ تولد: 1340/7/2، تاریخ شهادت: 1364/6/24، محل ترور: بیجار، گروه ترور کننده: کوموله

عبدالرحمان تمر زاده، تاریخ تولد: 1316/9/1، تاریخ شهادت: 1362/6/24، محل ترور: سلماس، گروه ترور کنند: دموکرات

محسن منافی زاده، تاریخ تولد: 1341/1/2، تاریخ شهادت: 1360/6/24، محل ترور: تهران، گروه ترور کننده: گروهک تروریستی منافقین

سید علی سید ناصری، تاریخ تولد: 1337/1/1، تاریخ شهادت: 1360/6/24، محل ترور: تهران، گروه ترور کنند: گروهک تروریستی منافقین

حسین رضا پور، تاریخ تولد: 1320/2/6، تاریخ شهادت: 1361/6/24، محل ترور: گرگان ، گروه ترور کننده: اشرار
 
آمریکا در مقابل خشم مسلمانان عقب نشست
جمعه ۲۴ شهریور ۱۳۹۱ ساعت ۰۱:۲۱
وزیر خارجه آمریکا گفت: «برای ما و برای من به شخصه، این ویدئو، مشمئزکننده و شرم‌آور بود. به نظر می‌رسد که این فیلم هدفی عمیقا خودمحورانه برای فتنه‌افروزی و برای بدنام کردن دینی بزرگ داشته است.»
 
سرویس بین الملل افکار نیوز - هیلاری کلینتون، وزیر خارجه آمریکا، روز پنجشنبه با محکوم کردن فیلم ضداسلامی‌‌ که خشم مسلمانان را برانگیخته، این فیلم را «مشمئزکننده» خواند و تاکید کرد که این ویدئو هیچ ارتباطی با دولت آمریکا ندارد.

به گزارش افکار نیوز ، هیلاری کلینتون، وزیر خارجه آمریکا، روز پنجشنبه با محکوم کردن فیلم ضداسلامی‌‌ که خشم مسلمانان را برانگیخته، این فیلم را «مشمئزکننده» خواند و تاکید کرد که این ویدئو هیچ ارتباطی با دولت آمریکا ندارد.

هیلاری کلینتون، وزیر خارجه آمریکا گفت: «برای ما و برای من به شخصه، این ویدئو، مشمئزکننده و شرم‌آور بود. به نظر می‌رسد که این فیلم هدفی عمیقا خودمحورانه برای فتنه‌افروزی و برای بدنام کردن دینی بزرگ داشته است.»

به گزارش افکار نیوز به نقل از خبرگزاری فرانسه، وزیر امور خارجه آمریکا تصریح کرد: «دولت ایالات متحده مطلقا هیچ ارتباطی به این ویدئو ندارد. ما مطلقا محتوا و پیام این ویدئو را رد می‌کنیم.»

اما هیلاری کلینتون، با اشاره به قتل سفیر آمریکا و سه آمریکایی دیگر در بنغازی که در حمله به کنسولگری این کشور کشته شدند، گفت: «واکنش خشونت‌آمیز به این ویدئو به هیچ عنوان توجیه‌پذیر نیست.»

اعتراض‌ها به فیلم آماتوری «معصومیت مسلمانان»، در مقابل سفارت‌ها و نمایندگی‌های آمریکا در مصر، یمن، لیبی و کشورهای دیگر همچنان ادامه دارد.

وزیر امورخارجه آمریکا از رهبران کشورهای اسلامی خواست که برای خشونت خط قرمز مشخص کنند و گفت مخصوصا خشونت علیه اماکن دیپلماتیک صحیح نیست.

هیلاری کلینتون تاکید کرد: «همه دولت‌ها برای حفاظت از اماکن دیپلماتیک و دیپلمات‌ها مسئولند. چراکه حمله به یک سفارت حمله به این ایده است که ما می‌توانیم با یکدیگر کار کنیم تا تفاهم و آینده‌ای بهتر را رقم زنیم.»
سازنده فیلم توهین آمیز علیه پیامبر کیست؟
پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۵
رسانه های غربی درصددند در هویت سازنده فیلم توهین آمیز علیه پیامبر اسلام تردید ایجاد کنند.
 

سرویس بین الملل افکار نیوز - در حالی که خبر ساخت فیلمی توهین امیز بر ضد پیامبر اسلام توسط یک یهودی صهیونیست ، خشم مسلمانان جهان را برانگیخته است رسانه است غربی درصدد برآمدند در این موضوع تردید ایجاد کنند.

خبرگزاری ها پیشتر گزارش داده بودند که تهیه کننده این فیلم یک یهودی به نام «سام بازیل» بوده و برای تهیه این فیلم از یهودیان مبلغ ۵ میلیون دلار کمک جمع آوری کرده است.

به گزارش افکار نیوز ، ابتدا خبرگزاری اسوشیتدپرس در خبری مدعی شد فردی در گفت‌وگوی تلفنی با این خبرگزاری خود را سم بسیل ۵۶ ساله، نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان این فیلم توهین آمیز ، معرفی کرد؛ مدیر پروژه‌ای یهودی‌مذهب در کالیفرنیا که در اسرائیل به دنیا آمده است.

در عین حال نشریه آمریکایی "وال استریت ژورنال" مدعی شد: "سازنده‌ی فیلم" شامگاه سه‌شنبه (۱۱ سپتامبر) در گفت‌وگویی با این نشریه ، خود را شهروند آمریکایی اسرائیلی‌تباری معرفی کرده که شغل اصلی‌اش فعالیت در کار املاک و مستقلات در کالیفرنیاست و سرمایه‌ی لازم برای تولید فیلم را از طریق کمک‌های مالی یهودیان تأمین کرده است.

اما پس از ابراز انزجار مسلمانان جهان رسانه های غربی سعی می کنند هویت واقعی سازنده فیلم را مخفی کنند.
دویچه وله در گزارشی ادعا کرد: یک فعال مسیحی‌مذهب که به گفته‌ی خود در جریان تهیه فیلم همکاری داشته، اما می‌گوید که "بسیل" نام مستعار است و فرد مورد نظر نه یهودی‌مذهب است و نه اسرائیلی. به گفته‌ی استیو کلین، گروهی از شهروندان ایالات متحده که در خاورمیانه متولد شده‌اند، فیلم را تهیه کرده‌اند.

دویچه وله مدعی شد: بنا بر اعلام منابع اسرائیلی نیز شخصی با نام "بسیل" در فهرست شهروندان این کشور ثبت نشده است. استیو کلین از هویت واقعی کارگردان اظهار بی‌اطلاعی کرده است.

 

تئو فان گوخ" سازنده فیلمی توهین آمیز علیه پیامبر اسلام در سال ۲۰۰۴ به قتل رسید

به گزارش افکار نیوز ، ترس غربی ها از افشای هویت سازنده فیلم به دلیل واکنش شدید مسلمانان نسبت به این موضوع است.
گفتنی است "تئو فان گوخ " فیلمسازی هلندی نیز که اقدام به ساخت فیلمی موهن علیه پیامبر اسلام کرده بود در سال ۲۰۰۴ در روز روشن در خیابان‌های آمستردام به قتل رسید.



امروز در سراسر ایران بعد از نماز جمعه اعتراض به فیلم ضد اسلامی منتظر حضورتان هستیم سکوت هر مسلمان * خیانتش به قرآن
 

24شهریور 91

و توهین ها ادامه دارد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۰۶
فاصله گلناری

ضد اسلامی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی